Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 26 december 2011

Annandag jul.......


O lugnt o skönt är det, just nu i alla fall! Det har stormat hela natten, jag trodde att fönstren skulle blåsa in ett tag.
Det enda som har hänt är väl att ett fönster till växthuset låg en bit bort på gården. Tur att det är plast o inte riktigt glas;-)

Nu ska vi snart äta pizza som Pasi har åkt o hämtat. Ska bli gott med lite kladdmat!

Nu har vi ätit, hundarna har fått mat o varit ute. Jag har gjort klar en hundtröja till som ska iväg, nu har jag bara en kvar att göra. Sen ska dom skickas till Enköping!

Nu blir det till att slöa på soffan, sticka lite o ev göra lite ansiktsvård lite senare. Fick en massa produkter av tomten, som jag önskat mig;-))

Jag ska betälla en tid åt Ängla till veckan o ta bort en hörntand som inte vill lossna. Det vore ju bra om allt är ok innan utst säsongen börjar;-) Längtar redan!!!!

1 kommentar:

// Pernilla sa...

God fortsättning!

Gissar att det rä tröjor som skickas till mig, fick nästan dåligt samvete när du får kämpa så...

Jag längtar också till utställningarna det är ju nu som jag äntligen ska vara med lite mer har jag tänkt, det är ju så kul...

Ha en skön kväll!

Kram // Pernilla