Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 5 december 2011

Länsstyrelsen!!

Idag var det kallt ute. - 3 grader var det i morse när jag skjutsade till skolan!

Jag har haft kontakt med Länsstyrelsen idag, ang att ha fler kullar/år o ev fler hundar i kenneln. Dom skickar mig blanketter som jag ska fylla i o sen kommer dom hem o tittar hur vi har det. Vi får väl se, förhoppningsvis blir jag godkänd! Det är ju alltid bra att ha ett papper på att man har en verksamhet.
Det ska väl inte vara nåt problem skulle jag tro.

Nea har inte börjat att löpa än, men hon har fått lite flytningar. Kanske att det kommer igång snart. Men det är väl så när man väntar, då får man vänta oxå!

Det händer inte så mycket med hundarna den här årstiden, tycker det är lite tråkigt måste jag säga!

Inga kommentarer: