Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 12 december 2011

Sista klapparna......


I morse när jag vaknade var det spöregn ute, nu är våran väg som en isbana. Det går varken att gasa eller bromsa när man kör bil. I o f så brukar det bli så här varje vinter, om man nu kan kalla det för det!!!

Jag, Alex o En kompis till Alex åkte ut till Köpis idag o inhandlade dom sista julklapparna, tror jag i alla fall. Men, men.....det har vi ju sagt förrut oxå;-) O sen har det blivit lite till ändå!

Idag blir Nea 18 månader. Äntligen har hon kommit till det datumet, men inget löp i sikte. Nu kan hon ju gott vänta ett par veckor, annars får man väl åka till hanen på julafton;-) Det skulle ju vara min vanliga tur det.
När vi lånade en hane till Diva så var hon i höglöp precis när vi skulle åka till Turkiet:-))) Tur att vi lånade Jum-Jum av Jessica som har Bus ängelns kennel. Diva fick bo där i en vecka o bli parad, tack för det Jessica!

Nu ska jag snart hämta Gabbe från skolan, hem o göra mat( pytt i panna) idag. Sen blir det sängen ett par timmar så jag orkar med natten!

1 kommentar:

emelie sa...

Tycker din Tino är så himla fin! Är också ute efter en helsvart chihuahua, så får ni valpar som är svarta får du gärna höra av dig =)

MVH/Emelie