Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 3 december 2011

Ingen snö....


Näe då, det finns ingen snö här inte! Bara några mil innåt landet är det åtminstone lite vitt på backen. Här börjar väl blommorna blomma snart igen;-)

Jag o Alex åkte ut till Valbo idag o lämnade in hans mobil som har gått sönder, så nu tog han min Iphone istället. Hmmmm......så kan det gå!

Nea har inte börjat att löpa än. Hon borde ju börja snart tycker jag, hon löpte sist i mars så det borde ju komma igång snart.
Tino är o luktar lite på henne, även tikarna är o luktar men det blir inget än i alla fall!

Nu ska vi snart göra i ordning en ost o skinkpaj som vi ska ha till i kväll. Det kanske kan bli ett glas vin till;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Nea kanske är en sån tik som bara löper en gång per år för det var ju nio månader sen om hon löpte i mars. Mina tikar löper alltid var 6e månad.
Men det kanske är dags om dem andra börjar intressera sig, själv tror jag Nickie kanske börjar snart igen för hon började rida på stackars Agnes igår och springer och kissar överallt när vi är ute! Men vi får se om vädret lurar henne för hon löpte ju i augusti.
Kram