Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 21 december 2011

Blingbling.....




Idag har det blivit bullar med mandelmassa i, nu ska jag bara göra vanliga kanelbullar o kolapaj sen får det vara färdigbakat för i år;-)

Jag fick paketet från My little idag, fullt med blingbling var det. Så fina halsband, det kommer bilder på det senare.

Tänk att vi fortfarande har snö ute, kanske att det kan få ligga kvar till jul. Det är ju inte så långt kvar nu!

Nu ska jag jobba ons o tors natt, sen är jag ledig i 10 nätter igen. Ska bli så skönt att få vara ledig både jul o nyår;-) Det var många år sen det!!


1 kommentar:

Anita sa...

Klart jag kör försiktigt..
Jag trodde jag skulle få se en massa bling-bling! Lägg ut bilder eller ta med till jobbet ikväll så jag får se!.. Anita