Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 15 december 2011

Vintertäcken....




Idag har ju Anticimex varit hit o besiktat huset, allt såg bra ut! Det är bra att få lite koll då o då så att man inte blir överraskad om det skulle vara nåt!

Jag mötte Chilewippen Helena idag vid Fjärran, hon hade gjort så fina täcken mina hundar. Så jag har en påse med karameller ser det ur som när jag är ute o går.
Alla har ju sina färger som dom har på koppel o halsband. Det kommer bild på det imorgon.
Det är två med dödskallar o fyra poliser. Ängla får ett sedan när hon har vuxit klart.
Dom fick två st bling bling scarfs oxå, jätteläckra!

Imorgon ska jag iväg o köpa garn igen, kanske att jag svänger in på nya djurmagasinet som jag inte har hunnit vara på än;-) Det kanske finns nåt kul där, jag ska ju köpa julklappar till alla mina vovvar oxå såklart. Det blir ju 7 paket det med;-)))

Sen ska jag väl vara taxi åt resten av familjen imorgon igen, alla tre ska på olika aktiviteter imorgon kväll. O jag får vara taxi, som vanligt;-)

Inga kommentarer: