Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 16 december 2011

Lite smått o gott.......




Idag har det blivit lite bakat här hemma;-) Mmmmmm......så mycket gott, men många kalorier! Så får det väl vara nu när det ska bli jul.
Jag bakade Dajmkakor, Dumlekakor o nougatrutor. Det blev även ischoklad gjort idag. Imorgon blir det bullar, snickerskakor o knäck.
Sen borde vi nog klara julhelgen o ta in på ett bantningsläger efter jul;-)))))

Jag var ut o köpte garn till alla mina beställningar på f.m idag o så blev det en tur till Djurmagasinet. Attans vad stort det har blivit, o det fanns mycket smått åt mina chi. Både leksaker o annat.
Det blev sju julklappar o en stor burk med kycklingfile åt vovvarna i julklapp. Får se om jag kanske kan hitta nåt mer, det är ju en vecka kvar.

Jag fick mina nya fina visitkort idag, riktigt lyckat blev det!

Jag lägger in en bild på dom fina täckena som Chilewippens Helena har gjort! Tack snälla Helena!!

Inga kommentarer: