Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 29 december 2011

Regn





Ja, idag regnar det hela dan. Så tråkigt.....hundarna är inte så förtjusta i att gå ut dom heller!

Det fick bli en städdag i dag istället för att åka in till stan med hundarna, får se om det är bättre väder imorgon så jag kan hitta på nåt skoj med mina fyrbenta;-)

Jag städade o av bara farten så försvann julen oxå;-) Jag har ljusstakar kvar i fönstren o gardiner, men sen sa det bara swisch så var allt borta. Jag han väl inte riktigt med själv heller;-))))

Efter städningen åkte jag in till Dollar o tittade lite, det blev även en sväng till Ica som vanligt!
Jag kan inte komma på nån förrätt till nyår. Det är inte så lätt när "dom andra" inte äter vad som helst.
Det brukar bli toast med rostbiff o lite grejer, men det är ju så tråkigt. Är det nån som har nåt bra på G så skriv gärna en kommentar.

Imorgon får jag ett paket från My little closet. IGEN......ja, jag vet!!!!! Det är en valphage som ligger på coop o väntar;-)

Lägger in lite blandade bilder idag!

2 kommentarer:

emelie sa...

Gott nytt år på er med =)

kram emelie

// Pernilla sa...

Fint med den rosa skumpan, vill också ha :)

Gott Nytt 2012!!!

Kram