Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 6 juni 2012

Besök

Idag har det varit skapligt väder ute, solen har skinit, men det har varit lite kyligt i luften.

Jag städade av bara sjutton på morgonen för jag skulle få besök idag. B-M o Moa kom förbi o fikade. Jag fick visa henne hur man skulle göra ben på hundtröjorna;-) Det fixar hon gallant tror jag!

Annars får hon ju ring stick akuten;-)

Brorsan kom oxå o fikade på eftermiddagen, så det har blivit mycket kaffe idag.

Jag har hållit på att tvätta alla hundfiltar o bäddar idag, så nu är alla ren o luktar gott till lilla Hedda kommer hem på måndag.

Zurran är visst inte så trevlig hemma hos Cat;-) Dom kallar henne för suran o så säger dom åt henne att ta bussen hem till Grinduga:-)))) Hon kommer ju hem hon med på måndag. Då är allt som vanligt igen!

Foxy har varit väldigt trött idag, vet inte riktigt varför. Hon kanske vilar sig i form;-) I o f så är hon ju fortfarande "liten", hon är ju snart 6 månader. Så det kanske är för mycket med att leka hela förmiddagen o med nya intryck!

På söndag ska Foxy få gå på sin första utställning. Det är en inoff här i Gävle. Hoppas på att hon går som hon ska då;-)

2 kommentarer:

Cat sa...

Har bokat "Suran´s" bussbiljett. Hedda åker taxi ;)

Diva´s svartvita kennel sa...

Hahaha.....stackars Zurran!