Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 7 juni 2012

Fin besök

Idag har det varit helt underbart väder, hundarna o jag har varit ute nästan hela dan. Nu blir det till att klippa gräset i kväll!

Idag har jag haft finbesök av Cathrine,Zurran, Bella, Mirelle, 3 st chi valpar o 3 st griffisar. Tillsammans var det 17 hundar här hos oss idag;-) vad mysigt det var att får pussas o gosa med puppisarna igen. Det var ju några dagar sen jag hade dom här hemma.

Glömde så klart att fota, hade ju fullt upp med att pussas;-))

Som sagt är Foxy till salu nu oxå. Vi hoppas hitta riktigt bra hem till alla tre hundarna:-)

Det finns även chi valpar hos Krumelurens kennel som är lev klar imorgon. www.krumelurens.se

Svart brindel hane
Silver brindel hane
Röd brindel tik

2 kommentarer:

emelie sa...

Tack snälla!är jättenöjd med soffan! Boss vart nästan vilsen där i soffan, var för stor för honom tror ja haha ;) ja bordet är fint, men vårat har blivit så slitet, måste snart inhandla ett nytt vardagsrumsbord ;)

Hur känner du dig idag?
MVH/Emelie

emelie sa...

Usch din stackare! du får krya på dig! ja jag träffas gärna någon dag i sommaren! Jobbar som vanligt mån-fre alltid ledig helger och röda dagar! men 5 veckor kvar till semester nu =)

Men vi får höras närmre så kan jag komma förbi med lillbossen!