Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 29 juni 2012

Lossar päls

Idag har det varit riktigt fint väder igen. Solen skiner o det är 19 grader!
I o f så börjar det mulna på nu, men vad gör det.....jag har ju hunnit plocka in tvätten o klippt gräset. Så nu kan vi ta det lite lugnare;.)

Jag har gått över hundarna med min bästa vän just nu FURMINATORN. Den är helt klart värd varenda krona!!
Usch, vad dom lossar nu allihop. Ja, alla utom dom små förstås!
Nu har Zurran blivit min hund så nu planerar jag även parning för henne. Det blir Sky eller Tickawis Hat Trick som han heter i stamtavlan.



Nu ska jag o pojkarna vara riktig lata:-) Vi ska äta Max idag. Jag tycker att vi oxå ska ha det lite mysigt när pappa i huset är ute med sina jobbarkompisar o äter o roar sig;-)
Då blir det till att vara Taxi Grinduga igen i kväll när han ska hem:-)

Än så länge har ingen varit o tittat på Nea, så hon är fortfarande till salu. Dom andra hundarna som flyttade har fått det jättebra med sina nya familjer;-)

Inga kommentarer: