Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 9 juni 2012

Utflykt

Imorse packade jag bilen med Foxy, Arwen, Ängla, Avatar, Azlan olilla Nemo o for iväg till Uppsala för att lämna tillbaka Nemo:-(
Vi kommer att sakna den lilla killen, han är en helt underbart gosig liten vovve.Han är alltid välkommen tillbaka till oss.

Istället fick jag med mig en liten kille som är 8 veckor o son efter Nemo. Han heter Krumelurens Silver Striped Sir men kallas för Mini.

Han väger nu vid 8 veckor 677 g, så stor är han inte.

Han blev accepterad av dom andra på en gång o ligger nu på soffan o sover bredvid Tino.

Det är väldigt många som mailar om mina tre hundar som är till salu, men jag har inte bestämt någonting än.


3 kommentarer:

Emelie sa...

God vilken sötnos <3

Cat sa...

Sockersöt :)

Anonym sa...

Vilka söta vovvar du har!!! Lilla mini var något speciellt för mig<3 kram Eva.