Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 10 juni 2012

Pipig natt

Ja, inatt har det varit lite pipigt här hos oss. Det var en liten ulltuss som inte gillade läget till en början när vi gick o lade oss.
Han fick sova i köket med Diva, Zurran o Arwen.....det ville inte lilla Mini göra precis. Till slut somnade han i alla fall o sov bra till 04,20 när jag hostade så jag höll på att bli tokig.

Det var ju bara att kliva upp det, då vaknade alla vovvar o vill ut. Annars går det jättebra med den lille. Blir kul att se på måndag eller tisdag när Hedda kommer hur dom kommer leka med varandra:-)

Idag har jag planterat ut mina växter i växthuset:-) Det blev 2 olika tomatplantor, 2 gurkplantor p 3 st långa röda paprika plantor.

Är lite sugen på att köpa kappkrusbär, men vi får se!

I morgon kommer det främmande hit till mig o hundarna. Britt-Marie o Moa kommer, o så kommer Laila o hennes vovvar.
Ska hålla kameran framme o redo så det kan bli lite bilder på många fina hundar:-)


Söt Mini
Killen med studsbollar under fötterna
Fina Avatar
Ängla

Inga kommentarer: