Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 4 juni 2012

Nu är killarna här

Ja, nu har jag hämtat hem grabbarna:-) Vilka gobitar, dom kom in i flocken direkt. I o f så har jag inte så bråkiga eller dominanta hundar här hemma. Förutom Diva förstås;-) Hon skulle fostra sina pojkar direkt dom kom innanför dörren :-)))

Azlan blev riktigt kär i Ängla, men Ängla skällde lite på honom så att han skulle hålla sig på avstånd.

Nu sover alla vovvar lite överallt i huset, det är ju ett gott tecken!

Nu har jag lagt ut Avatar o Azlan på Blocket, får se hur länge det dröjer innan någon hör av sig  o är intresserad.

Nu har jag äntligen jobbat klart o ska jobba var tredje helg nu fram till september. Då vill jag gärna ha lite bättre väder, tack!

Zurrans tjejer blir 7 veckor idag, kommer med vikt o bilder senare när jag har pratat med Cathrine.

Inga kommentarer: