Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 11 juni 2012

Valparna 8 v

Idag blir Zurran´s valpar 8 v o har varit till vet. Allt var utan anmärkning, som tur va´
Cathrine lurade mig när hon ringde o sa att det var klart.

Men att Hedda var tvungen att avlivas. Jag höll på att få en hjärtinfarkt, jag blev alldeles stel. Då började hon att skratta så jag förstod att det var lugnt!

Jag har haft besök av Britt-Marie, Laila o deras vovvar idag. Vi hade det jättetrevligt med fint väder o snälla hundar.

Det var 14 hundar här tillsammans o lilla Mini var med på ett litet hörn han med;-) Go´hjärta!

Hade jag inte hållit koll när dom åkte härifrån hade det varit en liten kille för lite här i flocken, han blev populär direkt.
Men, men.....vilka valpar blir inte populär!

         









2 kommentarer:

NeoChi´s Kennel sa...

Tack för en suveränt trevlig eftermiddag. Men taskigt att du skulle vakta på lilla Mini så hårt...

Emelie sa...

åå gud vad mysigt =) skulle jag trivas bland alla hundar ;) Jag var till Boss uppfödare ihelgen och mös med 3 valpar och 5 vuxna vavvor ;) Men våran granne har köpt en pomeranian valp,en vit, å herregud så söööt! Såg ut som en dunboll hoppa omkring i gräset =) MVH/Emelie