Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 26 juni 2012

Det börjar bli tomt.....

Ja, nu börjar det bli tomt här i huset. Foxy o Azlan har flyttat idag, men dom kommer få det bra båda två. Det är jag helt säker på:-)

Det kändes i hjärtat när jag lämnade Foxy hos den nya familjen:-( Fy, vad det kändes.....
Efter det for jag iväg till Avesta för att träffa Azlan´s nya familj, det gick jättebra. Hoppas det går bra i kväll o övriga dagar med!

Vi kommer att få höra mer i framtiden hur det går för Avatar, Azlan o Foxy.

Nu är det bara 9 hundar kvar här hos oss, tänk vad mycket tid jag kan lägga på dom när jag tyckte att det gick bra med 13 hundar;-)

Men det var ju så kort tid som det var så många, sen har det minskat för varje dag tycker jag;-)

Nu börjar jag bli säker på att Diva är dräktig:-))) Magen är större o hon beter sig som hon brukar göra när hon varit dräktig dom andra två gångerna.

Det är halvtid i morgon för Diva, lång väntan kvar till det kommer små Ako kolor;-) Vi tror det kommer ut såna när man tittar på Diva o Nemo!

1 kommentar:

emelie sa...

Kan förstå att det kändes i hjärtat när du lämnade Foxy! då du haft henne ett tag! Tror jag aldrig skulle kunna vara uppfödare,skulle sluta med att jag behöll alla tror ja ;) *Skratt*