Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 3 juni 2012

Torrdräkt

Ja, nu behöver vi torrdräkt om vi ska kunna gå ut. Det har ju regnat för hela sommaren nu, jäklar vad soligt vi kommer få det i sommar;-) Hoppas kan man ju alltid!!

Valparna hade visst väckt Cathrine med familj i morse kl 05,15;-) Det kan dom ha:-))))) Här är vi ju van att gå upp tidigt på morgonen. Så det gör inte oss nåt!

Divas löp håller äntligen på att gå över. Nu kan jag ha hundarna tillsammans under uppsikt på dagarna i alla fall. På natten får Diva o Arwen sova i köket fortfarande någon natt till.

Nu får vi se hur det går i morgon när jag ska hämta hem Avatar o Aslan, det är ju ett tag sen dom var här.

Jag som inte ville ha nån mer hane, nu blir det 4 st ett tag. Får se hur det går!

1 natt kvar

1 kommentar:

emelie sa...

Vill inte dina vovvar heller ut och gå när det regnar? Boss rör sig knappt 1 meter när han komme rutanför dörren och det regnar ;)

Ja det ska bli så kul att komma på chihuahuaträff ihelgen hos dig, och då får jag titta på killarna dina. Farligt då jag fastnar rätt snabbt ;)

Hoppas på fint väder på lördag nu då =)

MVH/Emelie