Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 15 juni 2012

Huset fullt

Idag stod det städning, tvättning o gräsklippning på mitt schema:-) allt är gjort! Imorgon står det kloklippning o badning av några hundar.

Huset börjar bli fullt nu:-) just nu har vi 12 hundar här hemma! Det blev så när valparna kom tillbaka hem idag från Cathrine.

Det är:
Diva, Tino, Zurran, Arwen, Ängla, Foxy, Nemo, Avatar, Azlan, Mini, Hedda o lilla Ace.

Får se hur många klor jag hinner klippa imorgon;-) Det skulle visst bli dåligt väder så då har jag ju att göra i alla fall, om jag nu mot förmodan skulle bli sysslolös;-)

Självklart har jag ju börjat att packa till söndagens utställning i Avesta:-))

Azlan ska ev följa med på utställning på söndag, inte för att ställas utan för att kanske träffa sin nya familj:-)

Jag ska baka ett par vaniljkakor för att ta med till fikat på söndag oxå, alltid gott med nått sött till kaffet;-)
Får se om det blir att öppna skumpan i morgon eller om det blir gravöl;-) Ni kan ju hålla alla tummar som finns att det går bra för oss på söndag!









Inga kommentarer: