Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 14 maj 2012

1 års kalas o valparna 4 veckor

Idag har vi höst stormar igen, fy vad det blåser!!! Regn skulle det visst bli oxå:-( Jag som vill fortsätta med mina land som behöver rensas.

Idag blir våran lilla Ängla 1 år. Hon är verkligen en liten dam, mjuk o försiktig. Men kan vara en riktig bitch ibland när Foxy o Ängla leker;-)

Valparna har blivit 4 veckor idag o dom bara växer o växer. Dom busar o leker med dom andra hundarna flera gånger om dan nu.
Så himla go är dom o tjocka är dom oxå;-) Dom har t o m valkar uppe vid nacken o ryggen;-))
                                     Sparven 4 v o väger 619 g
                                   Ace 4 v o väger 689 g
                                   Pepper 4 v o väger 818 g



3 kommentarer:

Emelie sa...

Sötnosar! Fastnade verkligen för Ace, vilken finis!
Ja vilket datum var det Chihuahuaträff och det är till dig jag anmäler mig?för det är väl du som har?

emelie sa...

Å vad kul =) men har du lust att skicka vägbeskrivning, vilken färg på huset när du får tillfälle och tid till min mail? nufflan4@spray.se

Mvh/Emelie

Madde sa...

Tack så mycket! =)
Du har riktigt fina hundar du med!
Ha en bra dag