Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 19 maj 2012

Sommarvärme

Åh, vilket underbart väder det har varit idag. 19 grader var det på dan o helt underbart! Det skulle visst bli så här några dagar nu:-) Det gillar vi!

Idag har Pasi tagit hand om Potatis landet. Rensat o gödslat, så imorgon blir det till att sätta potatis, lök o dill.

Jag har rensat ur växthuset från ogräs som har växt fritt där hela våren. Där inne var det 43 grader när jag höll på som bäst. Lite för varmt var det!

Min brorsa har varit här idag så vi har firat honom. Vi grillade lite o hade potatis gratäng till. Riktigt gott var det.

Vi har fått besök av en liten kille idag. Nemo har kommit hit, vilken go liten kille;-) O liten är han, han väger endast 1410 g. Helt underbar till sättet. Det är precis som att han skulle känna oss alla. Kom in i flocken direkt:-)

Nu är det tänkt att han ska vara här till Diva är parad o klar. Tack Pernilla för att vi får låna honom!

I kväll ska jag äntligen ta mig ett glas skumpa. Jag har tänkt gjort det sen nyår, men det har inte blivit av. Nu har jag så mycket att fira så nu ska det bli;-)

Inga kommentarer: