Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 2 maj 2012

Vilket väder......

Vilket underbart väder det har varit idag. 15 grader o solsken hela dan:-))

Jag plockade fram ett par slip in skor idag, skönt var det med skor som man bara kan stoppa fötterna i.
Tvättade vinterjackor för att hänga undan till nästa vinter har jag oxå gjort;-)

Men glad fick man ju inte vara så länge, hörde att det skulle bli dåligt väder, ev skulle det komma snö i helgen:-(

Typiskt, nu när vi har gjort i ordning nere på sol altanen o förberett för lite vårmys. Ja, ja......det går ju inte att göra nåt åt det precis!

I morgon blir det att klippa klor igen såg jag. Det får bli på alla vovvar stora som små! Ska försöka fota lite nya bilder på dom små oxå.

Nu blir det inte så mycket mer här hos mig idag, känner mig lite trött efter att ha jobbat två nätter.

Inga kommentarer: