Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 12 maj 2012

Tiden bara rinner iväg

Ja, fy vad tiden går fort! Man hinner inte riktigt med, det är för få timmar på dygnet;-)

Om vädret är som det ska vara, soligt o fint blir det att vi ska sätta potatis o lök nästa helg. Vi som inte har gjort i ordning i potatis landet än. Ja, ja.....det går fort bara man sätter igång!
Det är inte roligt att gräva i lera heller som det är nu, det får torka upp lite först!

Snart blir valparna 4 veckor. Då ska dom alltså flytta om 4 veckor!!!! Usch, vad fort det går! Jag vill ha kvar dom längre. Det är ju nu som det börjar bli mysigt när dom leker o hänger med dom andra hundarna.

Idag var det inoff här i Gävle. Men eftersom jag jobbar natt hela helgen så hade inte jag anmält till den utst.
Jag har anmält till Österbybruk den 27 maj o inoff med Foxy på Gävle BK den 10 juni. Jag ska anmäla Arwen, Ängla o Foxy till Avesta den 17 juni.

På måndag blir Ängla 1 år o ska på PL undersökning nästa vecka på fredag. Usch, vad nervöst det är med den där PL.
Pärlan ska även med o kollas då eftersom hon blev 1 år i april.
Antingen blir det skumpa eller gravöl;-)))


 
Ace
Pepper
Sparven
Sparven o Pepper

                                                          

2 kommentarer:

Malin sa...

Dom är verkligen jättesöta! Jag är kär i lilla sparven! <3

Diva´s svartvita kennel sa...

Ja, dom är helt underbara nu. Det händer nåt varje dag.
Sparven är nåt alldeles extra, så otroligt söt!