Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 18 maj 2012

Jippie.....

Äntligen är den här dagen över:-) Jag drömde igår att Pärlan hade 3/1 i PL o Ängla 1/1. Men så var det inte.......

Ängla PL0/0 o Pärlan PL 0/0:-)))))En riktigt lyckad tur till Stjärnsund hade Cat o jag idag.
Men fy, vad nervös jag har varit. Riktigt ont i magen hade jag i natt när jag jobbade.

Nu blir det till att fira ordentligt i helgen. Bra PL resultat o så har jag blivit friskförklarad från min sjukdom nu. Nu blir det underbart att vara ledig i drygt en vecka;-)

Det blir att njuta hela veckan o bara ha det bra!


Pärlan behöver flytta till fodervärd. Kontakta Cat på High Five´s kennel om det finns intresse.

2 kommentarer:

// Pernilla sa...

GRATTIS TILL PATELLA KOLLEN OCH DITT EGNA FRISKINTYG!!! JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL...

KRAM KRAM :)

Cat sa...

ja igår gick det ju bra, grattis till oss o vovva :)