Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 25 maj 2012

Favorit i repris

Idag har vi haft 24 grader hela eftermiddagen, helt underbart!

Jag har tillbringat min dag med att få nya naglar, ÄNTLIGEN!!! Tack Linda för att du fick hem lampan;-)Det är en favorit i repris, jag tror det var förra året nån gång som jag hade lika naglar.
Cathrine o jag hade lite ståträning med dom små i måndags. Men jag kompå att jag har glömt att lägga ut bilderna för visning;-)
Det behövs nog lite mer träning för Sparven skulle jag tro, eller så vinner hon för att hon är så himla söt;-)
Det gick lite bättre för lilla Ace:-)
Pepper har oxå fyra ben att stå på.

Det gick ju sådär kan jag tycka, men det var ju första gången o så är dom ju så små:-)) Det får bli ringträning på schemat för dom tre små!

Just nu sitter jag o dricker en loka o äter jordgubbar framför fläkten i vardagsrummet;-) Det är ganska varmt nu med.

I morgon blir det att plantera ut alla mina fina blommor jag var o köpte idag.

Förresten fick Gabbe sitt moppe kort idag, han hade skrivning i morse o klarade det. Grattis gubben!!
Nu ser man väl inte mycket av honom, det blir väl till att åka moppe hela tiden;-)





Inga kommentarer: