Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 13 maj 2012

Premiärtur

Nu har jag jobbat fredag o lördag natt så det är bara söndag natt kvar;-) Vädret idag har varit helt underbart skönt.

Jag klev upp vid 11-tiden, fikade o sen har vi varit ute på gården o fixat. Pasi tog premiär turen med gräsklipparen o jag rensade land.

 Riktigt skönt var det, så små puppisarna fick vara ute ca 5 minuter o utforska gräset.  Jag tror dom börjar bli rumsren;-) Dom gjorde både och när dom var ute:-))) Eller så var det bara en lyckträff;-)

Duktiga små puppisar har vi i alla fall!

Nu ligger alla vovvar o sover efter allt stök o lek i några timmar ute. Foxy lär nog inte vakna innan kvällen;-)
Foxy har fått tre små nya kompisar nu. Hon är så duktig med dom små, men hon vill gärna väcka dom när dom sover.
Hon är riktigt snäll o go mot småttingarna.



2 kommentarer:

Emelie sa...

Aha :) tror jag inte ska dit! Jag ställer inte ut utan brukar åka och kika om det är i Gävle eller i närheten :)

Emelie sa...

hej igen! Men vad gulligt och snällt av dig! jag följer gärna med någon gång på =)
Och kommer jättegärna på Chihuahuaträffen! Har faktiskt aldrig varit på en sådan. Tusen tack för inbjudan

MVH/Emelie