Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 17 maj 2012

Tänder

I natt har det regnat hela natten när jag har jobbat. Det slutade lagom till att jag åkte hem i morse, o nu skiner solen o det är riktigt skönt ute!

Valparna börjar få sylvassa tänder nu, inte skoj nu när dom bits;-) o Foxy har tappat nästan alla sina nu. Det är två hörntänder kvar, en av dom sitter löst. Skönt att slippa gå till vet för att dra tänder.

Foxy har ett litet underbett nu, får se hur det blir när alla tänder är på plats. Hoppas det ändrar sig till det bättre:-)

Diva har INTE börjat löpa än, det här gör hon för att jävlas lite med mig tror jag;-))

Nu jobbar jag sista natten i natt, sen är jag ledig i 10 underbara nätter. From i morgon har jag 8 nätter kvar till semester. Inte helt fel!!!!!

Min lille bror Robin fyller år i dag. Ett stort GRATTIS säger vi till honom.
Välkommen på mat på lördag så firar vi dig då;-))


Inga kommentarer: