Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 24 maj 2012

Sommar

Idag har det varit sommarvärme ute hela dan. Det var så skönt att jag låg o solade ett tag:-) Helt underbart härligt.
Vädret skulle visst vara så här i helgen o ännu varmare;-) Då blir det inte mycket gjort hemma inte, inte inne i alla fall.

Det blir att fylla poolen med vatten åt hundarna så man får kyla av dom lite emellanåt. Det är ju inte så uppskattat men ett nödvändigt ont;-)

Jag har börjat att plocka fram alla saker som ska med på utställningen på söndag. Jag tror jag måste ha släpvagn för att få plats med allt;-) Det ser ut som att vi ska vara borta i en vecka;-) När det bara är en dag!

Valparna fick vara ute en sväng idag med, det tycker dom om. Helst om Foxy eller Ängla är med o leker.

Äntligen i morgon ska jag få komma till Linda o göra mina naglar, åh vad jag har mått illa nu när dom ser för taskig ut!

1 kommentar:

emelie sa...

Vad stor valparna börjar bli =) tiden gör fort va?

mvh/eMELIE