Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 10 maj 2012

Bygga ut....

Konstigt väder vi har i det här landet! Idag skiner solen o det är 17 grader varmt;-) Jätteskönt är det ute, det tycker hundarna med som inte vill komma in:-)

Det blev inga naglar idag, det blir nästa onsdag i stället:-( Min nagel Linda är ju "dräktig" o mår inte så jätte bra alla dar;-) Men, men.....det kan hon gott ha. Det kommer ju nåt fint sen när det är klart;-)

Letar nu åter en ny hane åt min Diva. Tur att hon inte har börjat att löpa än, men det blir väl vilken dag som helst nu när jag inte har nån hane.

Hoppas hitta nån snart så man kan planera lite inför ev resa om det blir lite längre.

Jag har ju i o f min egen Tino, men skulle gärna ha en långhårig hane åt henne den här gången!

Jag får nog lov att bygga ut bäddarna som jag har i köket. Det finns 4 st i köket, men när man vill sova med nån så blir det lätt lite trångt;-)
O vill Foxy sova med nån så gör hon det bara;-). Flyttar dom på sig, kommer hon efter!


Inga kommentarer: