Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 29 maj 2012

Nattarbetare

Vilken tur jag har som har fått hjälp på jobbet den här veckan när jag ska jobba natt;-) Två stycken fyrbenta, trötta killar är med mig på jobbet.

Dom går runt o hälsar på mina patienter när vi kommer, sen får dom gå ut en sväng o göra kväller. Dom får nog sparken efter första veckan skulle jag tro, när dom sover hela nätterna på arbetet;-)

Det underlättar ju otroligt här hemma när man har löptikar o hanar tillsammans att jag kan ta med dom när jag jobbar.
Det är ju inte för jämnan som dom är med, utan nu när det löps hejvilt här hemma;-)

Det fick bli några bilder idag, men ska försöka få lite bättre när jag har hjälp!

Black Ace of Spades 6 veckor
Black Pepper Pie 6 veckor
              Black Sparkly Sparrow 6 veckor

Det finns 2 st Korthåriga Chihuahua tikvalpar till salu, den långhåriga blir kvar;-)

1 kommentar:

Cat sa...

tjockisar...