Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 14 november 2011

Ängla 6 månader


Idag blir Ängla 6 månader, det är otroligt vad tiden går fort! Hon börjar få riktigt mycket päls nu, så fin tjej så. Nu väger hon 1920 g!

Idag har jag putsat fönster i vardagsrummet, så nu ser vi ut igen. Jag plockade fram snöspadarna o ställde en på altan o en på bron, så nu kan snön komma om den vill;-)

Nu klarar Nea hänga med på långprommisar med dom andra hundarna, hon är så duktig så:-)

Imorgon ska jag till min mamma o klippa henne, sen hem o putsa sovrummsfönstren. Det är lika bra att få klar alla fönster innan det blir för kallt.

Pärlan har börjat löpa, det är hennes första löp nu. Hon är lite förvirrad tror jag.

Inga kommentarer: