Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 10 november 2011

Hundtröjor


Usch......ja, nu känner jag mig inte ett dugg pigg. Men, men......det är ju bara en natt kvar!!!!

Det är grått o trist ute. Allting ser smutsigt ut, det vore kul med lite snö nu så det blir lite ljusare;-) Åh, när det kommer för mycket snö så är inte det bra heller. Konstigt är det.......man är aldrig riktigt nöjd;-))

Hundarna tycker heller inte om att gå i vått gräs o lera när dom är ute på prommis verkar det som. Dom går ju i alla fall.

Nu ska jag bara ta det lugnt o vila tills jag ska hämta grabbarna. Lägger ut en bild på några hundtröjor som jag har skickat iväg!


1 kommentar:

// Pernilla sa...

Underbara dom är dina hundtröjor, dessa tre har jag ju här hemma hos mig nu :)

Kramar till dig!