Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 21 november 2011

Dax igen....



Ja, då var det då dax att börja jobba igen då. Jobbar måndag o tisdag natt:-( Får se hur stämmningen är på jobbet nu då, när det är nedläggning av en avdelning till att börja med!
Avdelningen ska visst vara nedlagd i januari tror jag det var.

Idag tyckte jag det var så kyligt så jag tände en brasa i kaminen, det blev genast mycket mysigare o varmare. Hundarna låg på en filt framför kaminen dom med o njöt.

Nu är jag klar med hammarby sockor o tröja. Lägger in en bild på det o på några andra tröjor som ska skickas iväg.

Nu ska jag strax börja med maten. Idag är det beställt makaroner o korv. Själv tänker jag äta kyckling, morötter o potatis.

1 kommentar:

// Pernilla sa...

Så fina :) Kram på dig!