Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 24 november 2011

Nu är det jul här i vårt hus.....



Idag har det blivit städat, pyntat o bakat i en rasande fart. Så skönt när det är gjort! Ljusstakar o tomtar är på plats.
Gardinerna är strukna o uppsatta i köket o på altan. Nu är det bara att vänta på snön för att få lite julkänsla.
Idag gick hundarna o jag en annan skogsväg, det var himla spännande för hundarna med nya lukter.
Sen har dom varit trött på eftermiddagen efter det, det behövs så lite;-)

Nu när vi har det så fint ska Pasi o jag dricka en liten mugg med vaniljglögg o äta lite nybakade lussekatter till.

Imorgon ska jag o min mamma åka ut till Owe´s en sväng, får se vad det kommer med hem för nåt;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Mmm va gott med lusse katter! Jag har köpt hem saffran så vi får se när det blir stor bak här hemma. :)
Pyntning blir det till helgen, dem sa ju på vädret att snö kunde komma till helgen så vi får väll se! :)
Owes lät farligt, det brukar bli så dyrt när man åker dit, hihi...
Kram