Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 22 november 2011

Funderingar.....


Ja, nu är det funderingar o planeringar så man blir snurrig i huvudet. Eller så blir jag snurrig för att jag har jobbat inatt;-)

Det är inte så skoj att gå efter våran väg nu med hundarna, eller väg är väl att överdriva. Leråker är bara förnamnet på hur vägen ser ut. Ni kan ju tänka er när man har gått ett tag. Diva o Nea som är ljus syns det ju mest på.
Det var lera uppe på ryggen till o med, inte skoj!

Idag köpte jag hem ingred. så att jag ska kunna baka Lussekatter på torsdag. Jag tror jag sätter in en skinka i ugnen då oxå, så det blir nåt gott till 1:a advent.

Nu håller jag på med mat, det blir Sweet & sour sås o fläskfile idag. Med ris till förstås!

Inga kommentarer: