Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 29 november 2011

Jul fina naglar



Idag har jag äntligen varit till Linda o fått nya fina jul naglar. Röda i färgen som min Pasi tycker att jag ska ha. Det blev ju inte hela då då, bara tipparna. O så fick jag snöflingor i guld på oxå.
Dom är riktigt julfina!
Får se hur länge jag står ut med den röda färgen;-)

När jag kom hem gick jag på en prommis med The vovvs. Fy, vad rått o kallt det är, så nu har jag tänt en brasa i kaminen o så ska jag ta mig en kopp med cappuccino.
Sen blir det att sticka lite hundtröjor en stund.

Nea har INTE börjat att löpa än, duktig flicka;-)

My little kennel kommer att få valpar inom kort så håll utkik efter deras första kull! Länk finns längre ner på min sida!

Inga kommentarer: