Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 19 november 2011

Pärlan


Idag har jag stickat klart ett par långsockor o har börjat på ett par korta sockor med hammarby färgerna (Grönt o vitt). Efter det blir det en hundtröja i hammarby färger som jag oxå har fått i beställning.
Kul med lite specialbeställningar o önskningar;-)

Pärlan åkte till Cat idag o det första hon gjorde nästan var att rulla sig i S*it, så Cat fick duscha henne:-))) Så kan det gå! Heja Pärlan, duktig tjej!

Tino har ätit otroligt bra sen Pärlan åkte, det märks skillnad på en gång.

Nu ska jag sticka lite, wordfeuda o titta lite på TV samtidigt.

2 kommentarer:

Anita sa...

Stolt är jag .. över Nathalie som fixa allt.. hon är suveränt duktig!

NeoChi´s Kennel sa...

Spelar du oxå det beroendeframkallande spelet wordfeud...vad heter du? Jag heter Neo-mannen...unikt va? =)
Kram