Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 8 november 2011

Förmiddagsbesök

Pärlan 7 månader idag!


I morse var det lite kallare, det var bara 2 grader när jag skjutsade grabbarna till skolan. Kanske att det blir vinter i år trots allt;-)

Min brorsa var hit på förmiddagen o fikade en stund. Nea var väldigt avvaktande mot honom fast hon har träffat honom förrut. Hon kunde inte riktigt koppla av när han var här. Men, men...med träning så kanske hon blir säkrare.
Det går ju mycket bättre annars med allt i vardagen för Nea, hon leker med alla hundar nu utom Zurran. Men Zurran vill ju bara leka med Diva!

Nu håller jag på med en pippi tröja i olika lila nyanser, den blir riktigt mysig. Det kommer bild på lite olika tröjor lite senare.

Jag har målat ramar till dom svartvita fotona som ska sitta i hallen idag. Dom fick bli svart målade!

Nu ska jag snart åka o hämta grabbarna o sen hem o laga till isterband o potatismos.

2 kommentarer:

Cat sa...

Puss Pärlunge :)

Anonym sa...

Pärlan är jättefin!!!
Kram Linda