Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 25 november 2011

Julhandel


Ja, jag tror att julhandeln har kommit igång redan. Det var sån trafik när vi åkte ut till Valbo idag, o mycket folk på affärerna.
Måste alla handla när jag ska göra det;-)

Det känns ju inte som att det ska bli 1:a advent nu i helgen när det är 9 plus grader ute. Det är ju inte klokt.

Jag köpte mig en Adventsen som jag ställde på bron, med belysning i såklart. Vi brukar ha en gran utanför köksfönstret, men det ska vi inte ha iår sa vi.
Vi brukar skotta upp snö där granen står, men nu har vi ju ingen snö bara därför;-)

Köpte en skinka på 3500g som står i ugnen nu. Mums....har längtat länge efter julskinka!

Nu ska jag bara ta det lite lugnt o sticka en stund, sen är det mat o dags för vila. Ska jobba fredag, lördag o söndag natt nu. Suck......

Inga kommentarer: