Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 12 november 2011

Bullbak



Ja, imorse när vi ätit frukost o vaknat till började jag med bulldeg o Pasi gick ut på gården för att kratta.
Sen har det blivit städat o tvättat o nu har Alex o Pasi åkt o tvätta bilen o bytt däck. Det har varit full fart hela dan, det behövdes ju verkligen nu när jag har jobbat, o inte orkat med huset;-)
Nu är det nya krafter, vad jag nu har fått dom ifrån;-) Kanske för att jag vet att jag är ledig ett tag nu.

Hundarna har fått ett varsit ben med bacon lindat runt, så dom har roat sig med det ett tag.
Jag tycker att Nea är lite bättre i sin haltning o hon orkar hänga med mer när vi är ute o går. Nu springer hon för fullt med dom andra hundarna i skogen o på gården. Visst haltar hon ibland, o hon håller benet uppe när det är blött o kladdigt ute. Men jag tycker att det är bättre.
Vi får se vad vet säger på onsdag när vi ska dit.

Nu ska jag sätta mig o sticka på hundtröjor som jag har i beställning!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅå lilla Nea då... :/

Anonym sa...

/Tilda ^^

Unknown sa...

Mums va gott med hembakta bullar!!
Va skönt att Nea är bättre!
Kram