Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 18 november 2011

Taxi var god dröj........





Ja, idag känns det som om jag skulle bedriva en taxirörelse. Jag tror jag döper den till Taxi Grinduga;-)
Imorse skjutsade jag grabbarna till skolan, sen blev det till att åka o handla lite inför helgen. Lite gott vill man ju ha;-)
Sen när jag hade packat upp alla varor o fått lite ordning i huset gjorde jag ett glas med Latte o skulle ta en liten go´bit. Men nej då, då sms:ar Alex vid 10,30 att han slutar för dagen.
Det var ju bara att åka o hämta honom det.

Hem o hängde tvätt o åt lunch, ut med hundar o sen kom Pasi hem.

Nu har jag skjutsat in Pasi till stan, han skulle på Helt Enkelt ( restaurang) o sen på Hockey. Snart ska Gabbe in till stan på träning o hämtas igen vid 19,00.
Sen går sista turen vid 21,30 till Läkerol Arena o Pasi ska hämtas.

Suck.....sen är det nog kväller för mig;-)

Imorgon ska jag åka till Cat med Pärlan, hon ska få bo där ett tag nu när hon löper. Tino Kanske börjar äta ordentligt då igen!

Lägger in lite bilder som jag hittade från Turkiet resan. Otroligt fina grejer dom gör av meloner bla

Inga kommentarer: