Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 17 november 2011

Parning


Idag är det fortsatt kallt ute, frosten har legat kvar hela dan.

Det kommer bli parning mellan Tino o Nea OM det är så att Nea löper efter den 12 december, då hon blir 18 månader. Löper hon tidigare blir det parning vid nästa löp.

Jag har varit på studiecirkel idag på jobbet. Medarbetarutveckling, det låter ju fint i alla fall! Helt värdelöst om jag får säga min mening. Men, men....nu är vi klar med det för den här gången!

Här har jag ju en löptik (Pärlan) som har löpt i en vecka nu snart. Tino är alldeles tokig i henne nu, kan inte låta bli henne alls. Äter gör han men det är ju inga mängder, o han gör det själv den här gången.


1 kommentar:

// Pernilla sa...

Jag håller tummarna för att löpet inte börjar för tidigt!!!

Kram // Pernilla