Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 1 augusti 2010

Äckligt djur


Nu har jag bara en natt kvar att jobba sen är jag ledig i två härliga veckor igen, har inte sovit så bra på hela helgen när jag har jobbat. Känner mig trött o sliten efter bara två nätter, men, men har ju bara sovit två timmar idag så jag måste lägga mig efter maten.

Bella o Mirelle har varit här en stund idag oxå, det var så bra väder så att dom kunde vara ute hela tiden.

Det är fortfarande inga tecken på att Troja skulle vara dräktig, hon har ju tid på tisdag efter första parningen. Men troligtvis är hon tom, tråkigt!!

Idag kom det in ett skit äckligt djur på min inglasade altan, en stor grön gräshoppa, ja, den var nog 6-7 cm lång o flyga kunde den oxå. Usch vad läskig den var!!

Inga kommentarer: