Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 2 augusti 2010

Stor främmande







Nu har jag jobbat klart igen, såååå skönt! Nu i veckan ska jag åka med Nettan o Adam till olika affärer för att titta på hundsaker. Dom ska ju hämta hem sin lilla Devil på lördag, han är så söt det kan bli nå riktigt fint när han blir stor;)



Idag har jag haft besök i stor mängd, närmare bestämt 11 hundar kom det hit + mina 5 som jag har här. Tur att jag har byggt ut hagen på baksidan så att dom kunde vara ute, men såklart kom regnet så det blev inte så lång stund. Det var första gången som Heeler valparna åker bil!



Ska snart stoppa in en köttfärslimpa i ugnen, koka potatis o göra gräddsås till middag idag.

Inga kommentarer: