Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 14 augusti 2010

Hunddagis




Igår var det STOR främmande här i huset, eller många främmande kanske det heter=) Det var Bella, Mirelle, Nyx o alla 6 valparna som var här när Cat jobbade. Så mysigt med alla hundar!


Sen kom Nettan o Adam hit med lilla Devil så att Devil fick leka med lite hundar, hela 13 st som var nyfiken på vem Devil var. Det gick hur bra som helst, Baloo tyckte nog att dom var ganska dryg för han gick in o lade sig.


Jag fick en jätte fin blomma av Nettan när hon kom o av Cat fick jag en flaska skumpa, vet inte riktigt hur många flarror jag har fått av Cat nu men gott är det.


Senare på kvällen grillade vi o jag tog ett par glas jordgubbsvin, mums!


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, får se om jag skriver lite ikväll om det har hänt nåt roligt.

Inga kommentarer: