Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 7 augusti 2010

Köping




Igår kväll var Pasi, grabbarna o jag ut o käkade på Bishop Arms! Sååå...j-la gott var det, helt underbart att slippa laga mat en kväll.



Idag har Tino o jag varit till Köping med Nettan o Adam! Äntligen fick dom hämta hem sin efterlängtade bebis. Som jag tror att det kommer bli;) Han är en helt underbar liten Chihuahua kille som är 8 veckor idag. Nu kommer det nog bli många bilder på den lilla o mina o Sigge när dom leker eller när vi tränar. Det kommer mer info om lilla Daredevil inom kort!



Nu har Zurran börjat löpa, så nu väntar jag bara på Diva.



Nu har min brorsa kommit hit o vi ska grilla lite ikväll. Sen blir det nog lugnt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack världens BÄSTA Sussi för att du följde med oss till Köping idag, du är guld värd.
Vi kommer snart och hälsar dig och dina vovvar.
Kram/ Nettan med familj.

Anne-lie sa...

Vilken sötis liten kille:-) man blir ju bra sugen*fniss*

Skönt och slippa laga mat i bland;)
Ha det bäst
Kram Anne-lie & dogsen