Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 29 augusti 2010

Trädgårdsröjning


Idag var jag o köpte 3 nya resväskor, dom verkade bra iallafall! Köpte även lite annat smått som ska med på resan, längtar som sjutton nu. Om två veckor är vi där, ska bli så skönt att få komma iväg=)

Idag har vi röjt i trädgården, alla torra gamla blommor som ska bort. Ska fortsätta imorgon, vi har ju en hel del att ta reda på. Vi ska ränsa hela jordgubbslandet, ta bort alla plantor o sätta nya nästa år.

Jag kom ner till växthuset imorse o såg att det fanns många stora gurkor så jag har kokat in 6 st, det blev 7 burkar med inlagd gurka. Gott, gott!

Jag gjorde kycklingspett, jasminris o jordnötssås som jag hade gjort själv idag till middag, det var så gott o mätt blev jag så att jag inte orkade göra nåt mer.

Diva har inte kommit i löp ännu, hmmmm.....hon retas nog bara!!

Inga kommentarer: