Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 17 augusti 2010

Lite små seg


Idag känner jag mig lite småseg sådär som det känns dagen efter, kan nästan tro att jag har varit på krogen;)

Jag trodde att den lille i huset skulle kunna sova i bur, men ack så jag bedrog mig. Det var bara att plocka upp honom i sängen det o vi sov till kl 12, nästan rekord.

Vi gjorde en utflykt till Cat o hennes hundar idag, efter att vi var o handlade lite. Devil ville inte vara nere på marken, så han fick sitta i knä.

Nu ska jag jobba inatt igen, o sen är jag ledig i tre nätter, har sem på fredag eftersom vi ska på utställning på lördag morgon.

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Ha så skoj på utställningen:) på lördag.
Kram Anne-lie & Dogsen