Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 26 augusti 2010

Resfeber


Idag är det en gråmulen dag, det var bara 10 grader imorse när jag kom hem. Har väl inte sovit så bra som jag hade hoppats på, har ju en natt kvar. Suck!!

Har börjat att tänka på vad vi ska ha med till Turkiet om ett pår veckor, är det det som kallas resfeber? Jag är ju en sån som ska planera allt i god tid. Vad som ska handlas tex. vi behöver ju nya resväskor, solkrämer, mm. Fick paket från ellos idag med lite kläder som jag hade beställt, bla 2 st bikinis som passade perfekt. Jag måste ju se till att allt funkar här hemma oxå med hundar o allt vad det ska vara därtill. Vi har ju tur att Cat ska bo här med våra o hennes hundar när vi åker. Skönt när vi kan hjälpa varandra med vovvsen.

Hundarna verkar lite trötta idag tycker jag, men det är väl vädret som gör det kanske. Dom blir väl lagom pigg till ikväll när jag ska gå o vila en stund=)

Diva har inte börjat löpa ännu:(, tråkigt!

Inga kommentarer: