Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 5 augusti 2010

Bullbak


Imorse satte jag igång direkt kl 6 med fönsterputs i köket innan solen kommer dit, sen blev det att göra i ordning bulldeg, o medans den jäste putsade jag vardagsrummsfönstren. Så där har jag hållit på hela dan så nu satte jag mig i soffan med datorn en stund.

Troja har inte levererat nån bebis ännu:( det blir nog ingen heller. Trist som sjutton!! Men, men jag får väl vänta på att Diva löper nå då så att vi får åka iväg till en hane.

Solen skiner idag iallafall o varmt är det. Det var underbart att gå ut på en längre prommis med hundarna idag när det inte blev nåt igår. Hoppas på lika fint väder imorgon. o gubben är ute o glider på sin nya kamrat. Kul för honom att äntligen kunna åka ut själv om han vill=).

Inga kommentarer: