Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 3 augusti 2010

Kokat in gurka


Troja visar inget än att hon vill föda, alla tecken talar för en dräktighet men inte när man tittar på henne.

Brorsan har varit här o fikat idag får se om han kommer o käkar till helgen, fira att Pasi har sem o att brorsan börjar jobba på måndag;)

Det är ringträning ikväll, får se om jag åker dit med ett par hundar. Det skulle ju behövas, Tino ska ju ställas snart.

Jag var ner till växthuset idag o skördade 12 st slanggurkor, så det var bara att börja koka in lite. Jag fick 13 burkar med inlagd gurka.

Vi betalade klart resan till Turkiet igår, så nu är det bara att åka. Vi åker den 12/9, ska bli så skönt men hur ska jag kunna lämna alla hundarna hemma? Jag har ju tur att dom får bo hos Cat när vi är borta!

1 kommentar:

hillevi sa...

hej!
Troja visar inget innan hon valpar.
rätt som det är börjar hon krysta bara, så är det dags enligt beräkningen så lämna henne inte själv.
Hillevi